script src="http://c.weblogcode.ir/box.php?d=7450&c=0059b4"> لینک باکس افزایش بازدید ابتكار عمل يك اصفهاني!!!
*دیدنی و خواندنی*
گالری عكس .مدوفشن.مطالب خواندني و دانلود موزيك

همشهری اصفهاني ما توی اتوبان با سرعت ۱۸۰ كيلومتر در ساعت می رفته كه پليس با دوربينش شكارش مي كند و ماشينش را و متوقف مي كند. پليس مي*آید كنار ماشين و می*گوید: گواهينامه و كارت ماشينو بدين.اصفهانی با لهجه غلیظی می*گوید:" من گواهينامه ندارم. اين ماشينم مالی من نيست. كارتا ايناشم پيشي من نيست. من صاحَب ماشينا كشتم آ جنازشا انداختم تو صندق عقب. چاقوش هم صندلی عقب گذاشتم! حالاوَم داشتم ميرفتم از مرز فرار كونم، شوما منا گرفتين." مامور پليس كه حسابی گیج شده بوده بيسيم می*زند به فرمانده*اش و عين قضيه را تعريف می*كند و درخواست كمك فوری مي*كند.

 فرمانده اش هم ميگوید که او كاری نكند تا خودش را برساند! فرمانده در اسرع وقت خودش را به محل می*رساند و به راننده اصفهاني مي*گوید: آقا گواهينامه؟ اصفهانی گواهينامه اش را از توی جيبش در مي*آورد و می*دهد به فرمانده. فرمانده می*گوید: كارت ماشين؟ اصفهانی كارت ماشين را كه به نام خودش بوده از جيبش در می*آورد و مي*دهد به فرمانده. فرمانده که روی صندلی عقب چاقویی نیافته، عصبانی دستور می*دهد راننده در صندوق عقب را باز كند. اصفهانی در را باز ميكند و فرمانده مي*بيند كه صندوق هم خالي است. فرمانده كه حسابي گيج شده بوده، به راننده اصفهانی مي*گوید:" پس اين مأمور ما چي ميگه؟!"

 اصفهانی مي*گوید: "چی ميدونم والا جناب سرهنگ! حتماً الانم می*خواد بگد من داشتم ۱۸۰ تا سرعت می*رفتم؟"


نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت10:22---23 بهمن 1390
وای نامرد

فضولباشی
ساعت10:26---11 بهمن 1390
عالی بود . باید قبول کنیم که اصفهانی های عزیز مردمان شوخ و خونگرمی هستند .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط فاطیما
آخرین مطالب